Milyen esetekben tehet panaszt?
- Ha egy korábbi megkeresés során nem oldottuk meg a szolgáltatásainkkal kapcsolatos problémáját
- Ha azt tapasztalja, hogy nem tartottuk be a szerződéses vagy a törvényi kötelességeinket
- Ha a munkatársainktól kapott információ téves, nem pontos, és ez hátrányosan érinti Önt
- Ha előző megkeresés alkalmával nem találta megfelelőnek a munkatársaink ügyintézését, vagy elégedetlen volt annak stílusával
Mikor nem szükséges panaszkivizsgálást kérnie?
- Ha műszaki jellegű hibabejelentést szeretne tenni, mint pl. nem elérhető az internetszolgáltatás
- Ha számlázási ügyben van kérdése, vagy fizetési módot változtatna
- Ha általános kérdése van, vagy információt kér a szolgáltatásokkal kapcsolatban (pl. árak, akciók)
A gyorsabb válaszért, a fenti esetekben forduljon ügyfélszolgálatunkhoz: telefonon, e-mailen vagy személyesen.
Panaszkezelés
Az Előfizető bejelentéseit a ZNET Ügyfélszolgálatánál, illetve értékesítési pontjain terjesztheti elő személyesen, telefonon, elektronikus úton vagy írásban (Eht. 140. § (3) bekezdés).
Az Előfizető által a Szolgáltató Ügyfélszolgálatán tett szóbeli vagy telefonon tett panaszt a Szolgáltató minden esetben 30 napon belül írásban válaszolja meg kivéve, ha a szóban bejelentett panaszban foglaltaknak a Szolgáltató nyomban eleget tesz. Szóbeli panasznak minősül a személyesen, telefonon, vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt panasz. Az írásbeli panasz kivizsgálási és megválaszolási határideje 30 nap. Amennyiben a Szolgáltató a panaszt elutasítja, az Előfizetőt írásban tájékoztatja az elutasítás okáról.
Felügyeleti szervek
Az előfizetői szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos viták rendezése érdekében az Előfizető a panaszával Nemzeti Média és
Hírközlési Hatósághoz, a Média- és Hírközlési Biztoshoz, a lakóhelye, vagy a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi hatósághoz és Békéltető testülethez fordulhat.
A felügyeleti szervek listája letölthető
Panaszbejelentés űrlap
Fontos számunkra, hogy ügyfeleink szolgáltatásainkkal kapcsolatban elégedettek legyenek.
Szeretnénk mielőbb segíteni, ezért kérjük adjon pontos leírást a gyorsabb ügyintézés érdekében.