Betöltés

MEGSZŰNIK A POSTAI KÉZBESÍTÉS ÉS A CSEKKES DÍJFIZETÉS

2022 Aug. 17. 11:07

2022. szeptember 1. után a postai számlaküldés megszűnésével együtt megszűnik a csekkes díjfizetés lehetősége is.


A postai számlaküldés helyett két megoldást ajánlunk: eszámla és távnyomtatású számla.


Mit kell tennie ahhoz, hogy számláit biztosan megkapja?

Kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy az Ön által jelenleg is használt e-mail cím szerepel-e a nyilvántartásunkban.

 


Hogyan ellenőrizheti az e-mailcímét?
 

 1.   A legegyszerűbb módja, ha az ügyfélcenterünkbe történő belépést a „csak e-mail címmel” funkcióval próbálja
 

  • Ha itt a szerződéséhez korábban regisztrált e-mail címet ad meg, akkor e-mailben megkapja az egyszeri belépésre szolgáló hivatkozást.Ügyfélcenterünkbe belépve minden korábbi számlája és azok fizetési állapota is elérhető. 
  • Hibás, vagy nem regisztrál e-mail cím esetén értesítést kap. Ez esetben kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 1277-es számon és regisztráltassa e-mail címét.
     

 2.   Ha inkább a telefonos ügyintézést választaná e-mail címe ellenőrzéshez, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 1277-es telefonszámon.

 

Mi az e-számla és távnyomtatású számla között a különbség?

 

  1. Elektronikus számla, melyet partnerünk az e-szamla.hu küld meg Önnek. A számla elektronikus formában hivatalos, nem kell kinyomtatni. Ennek beállítását ügyfélszolgálatuntól kell kérnie.
     
  2. Távnyomtatású számla. A számla elkészültéről e-mailben értesítjük a szerződéskötéskor megadott e-mail címén. Ebben szerepelnek a számla főbb adatai, valamint egy hivatkozás az ügyfélcenterünkre, melyben a számla nyomtatható képe érhető el. Ha papír alapon van szüksége a számlára, innen tudja kinyomtatni azt. Ugyanitt kártyás díjfizetésre is lehetősége van.

 


Köszönjük, hogy együttműködésével hozzájárul, az évek óta tartó törekvésünkhöz, hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyjuk magunk után.


A postai számlaküldés és a csekkbefizetés kivezetése mellett a költségtakarékosság és lehető legkisebb karbonkibocsátás miatt döntöttünk.


A számlák kifizetésére több megoldást javaslunk


1. Csoportos beszedés, a kényelem legmagasabb foka: A számlát e-mailben kapja meg, az ellenértékének a beszedéséről a szolgáltató gondoskodik. Önnek a lehető legkevesebb gondja adódik ezzel.

2. Kártyás fizetés: Ügyfélcenterünkben a SimplePay rendszerén keresztül gyorsan és ellenőrzötten tudja kifizetni a számláit. De kínálunk gyors fizetési megoldást is belépés nélkül. Az erre szolgáló hivatkozás több helyről is elérhető:
 

  • A távnyomtatású számla kiállításáról szóló e-mail értesítésben.
  • A papír alapú számla képén QR kód formájában.
  • Partnerünk az e-számla.hu felületén a számla mellett.

3. Utalás: Ha bankkártya nem áll rendelkezésére választhatja a banki átutalást. Kérjük a közlemény rovatban tüntesse fel a számla sorszámát, hogy a befizetését azonosítani tudjuk.

4. Készpénzes fizetés. Amennyiben nincs módja elektronikus díjfizetés használatára, a számla összegét feladhatja számunkra postán belföldi postautalványon (rózsaszín utalvány). Fontos, hogy az utalványon a közlemény rovatban tüntesse fel a számla sorszámát a befizetés azonosítása érdekében.