Betöltés

A jó partnerség előnyei II. rész - Interjú a Dryvit Profi Kft-vel

Korábbi cikkünkben megismerhettétek, hogy mik a jó partnerkapcsolat ismérvei. A Dryvit Profi megosztotta velünk azt is, hogy a közös munka során milyen tapasztalataik voltak a ZNET-tel és hogy a jövőben milyen kihívások várnak még a két cégre.


A szolgáltatás minősége mellett a kiépítés is fontos szerepet játszik. Főleg egy olyan cégnél, ahol más cégek napi ügymenete is múlik rajta. Mi volt a tapasztalatotok a bekötés, kiépítés során?


A határidő és a gyorsaság kiemelt szerepet számított, a ZNET-nél 5-7 napos határidővel le tudtuk folytatni ezt. 


Amikor a ZNET-nél az első létesítés megtörtént, a bekötés teljesen észrevétlen volt: szinte láthatatlanul ment végbe. Az, hogy a szerelők folyamatos ügymenet mellett is szinte hang nélkül és precíz munkával tudnak szerelni, az más szolgáltatók esetében nem feltétlenül egyértelmű.


Mennyire volt szempont a ZNET rugalmassága? Ha egy bérlőtök növekszik és ezzel a kapacitásait bővíteni kell, azt milyen módon kell kezelni?

 

Amikor elkezdtük a megállapodást a ZNET-tel, kialakítottunk a bérlőinknek szolgáltatási csomagokat. Ezek a csomagok teljesen nyilvánosak, így ők is bármikor hozzáférhetnek, kérhetik a módosítást.

 

Természetesen a ZNET-nél ezért is volt szempont a rugalmasság, hiszen az ügyfeleink is keresik a bővülési lehetőségeket. Amikor egy bérlőnk fejlődik, nagyobb irodára, kapacitásokra van szüksége. Ilyenkor az átalakításokat mi 8-10 hétre szoktuk vállalni, ebbe pedig az internet bővítése is belefér.


Debrecenben is több távközlési szolgáltató közül tudtatok választani. Mi az, ami szerintetek a ZNET-et kiemeli a többi szolgáltató közül?

 

Tudni kell, hogy a szolgáltatók között árban nincs olyan óriási különbség. A valódi különbség inkább a komplex szolgáltatásban keresendő. Ilyen például a magyar nyelvű ügyfélszolgálat, az, hogy ha hívjuk őket, rögtön felveszik a telefont.

 

A ZNET-nél nagyon pozitív csalódás ért minket, mert eddig többször előfordult már velünk más szolgáltatókkal, hogy 5-6 gombnyomás után egy olyan ügyintézőhöz kapcsoltak, aki nem tudott segíteni, és további kapcsolások és idő után sikerült csak a megfelelő segítséget megkapjuk. Ezzel szemben a ZNET-nél eddig nem volt probléma, minden gyorsan és gördülékenyen ment.


Az irodaházak esetében a tömeges Home Office biztosan titeket is új helyzet elé állított. Ilyenkor a cégek le és feltöltési igénye is megváltozik, a korábbiaktól eltérő megoldásra lehet szükségük. Hogyan tudtatok felkészülni egy esetleges újabb átállásra? 

 

Nálunk a Home Office kérdésköre két részből áll. Egyrészt a saját irodaházunkba azért kerestünk új szolgáltatót, mert szerettük volna fejleszteni a távoli elérést. A meglévő sávszélességet a duplájára bővítettük, hogy legyen tartalékunk. Ezzel biztosítottuk azt, hogy ha a kollégáink nagy részét home office-ba kellene küldenünk, az élet akkor sem állna meg. 


Az irodaház a másik oldal. Van egy olyan szerencsés helyzetünk, hogy az irodaházunk közel található a 22 emeletes panelházhoz, amin nagyon sok távközlési állomás található. Ezért nagyon gyorsan tudunk kapacitást bővíteni, ha épp szükség van rá.

 

Korábban már egyeztettünk a ZNET-tel erről, akik akár 3 nap alatt is tudják vállalni a vonal bővítését. Erre mi is előkészültünk: a bővítés esetére a szükséges szerelési munkálatokat már előkészítettük. Egy irodaháznál a legnehezebb feladat egy új vonal kiépítésénél a folyosók és a szintek között a szerelőaknákon történő kábelezés, hiszen ezek elég szűkek, macerásak. Ezért mind a tetőn, mind pedig az irodaházban előkészítettük a fejlesztés lehetőségeit, így ha új vonalra van szükség, akkor ezt nagyon rövid időn belül tudjuk biztosítani. 


Milyen közös projekteket tartogat a jövő?


A terveink között szerepel egy TIER 3-as minősítésű adatközpont létrehozása, ami egy magas rendelkezésre állást biztosít. Ez egy olyan beruházás, ami mellé egy szolgáltató független, teljesen redundáns internetvonalat is biztosítani kell. Egy ilyen adatközpontnak, egy szerverteremnek úgy kell működnie, hogy egy karbantartás se befolyásolja a működését. Ezt a rendelkezésre állást nagyon kevés szolgáltató tudta volna biztosítani.


Amikor a ZNET-et választottuk, akkor olyan partnert kerestünk, akire ezeknél a fejlesztéseknél is számíthatunk. Ennél az 1 éven belül esedékes beruházásnál is számítunk az eddig tanúsított profizmusra. 


A hosszabb távú terveink között szerepel az ügyfélkörünk további bővítése is. Jelenleg 300 főt szolgálnak ki irodaházaink, ez reményeink szerint egy éven belül 500 főig emelkedik majd, 5 éven belül pedig az 5000 fős nagyságrendet is eléri, ez kb 80-100 Partnert jelent. Az új bérlőink kiszolgálásában is számítunk a ZNET profizmusára.

 

A cikk első részét itt olvashatod!

 

A Dryvit Profi Kft. először a honlapunkon tájékozódott távközlési megoldásainkról. Ha Te is egy #megbízható, magyar vállalkozást választanál partnernek, vedd fel velünk a kapcsolatot a sales@zt.hu e-mail címen! Szolgáltatásainkról részletesen a www.zt.hu/uzleti oldalon olvashatsz.


2020.11.09 Vissza