Betöltés

Hogyan tervezd meg a virtuális telefon alközpontodat?

Eldöntötted, hogy szükséged van egy virtuális alközpontra. De mi a következő lépés? A TERVEZÉS!

A tervezéskor szükséged lehet egy informatikus segítségére, aki alapos ismeretekkel rendelkezik a cég hálózati infrastruktúrájáról.


 

 

 

A virtuális telefon alközponti szolgáltatásunk tulajdonképpen egy felhő alapú, virtuális, szoftveres megoldás, ami a ZNET adatközpontjában üzemel. Tudnod kell, hogy ahhoz, hogy garantálni tudjuk a megfelelő működést, az általunk biztosított és felügyelt hálózatra van szükség. Ha magas rendelkezésre állást szeretnél, érdemes a nagyobb internetcsomagjaink közül is választanod. Üzleti internetszolgáltatásunkról itt találsz videókat. Mindezek után bele is vághatunk a tervezésbe.

 

 

 1. lépés: Infrastruktúra ellenőrzése 

Az első lépés, hogy ellenőrizned kell, hogy a telephelyed rendelkezik-e jó minőségben kiépített számítógépes hálózattal. Ellenőrizd, hogy van-e megfelelő mennyiségű port az irodákban és a rack szekrényekben, mivel minden VoIP telefonnak és konverternek szükséges a hálózati kapcsolat.

 

 2. Lépés: Logika megtervezése 

A 2. lépés, hogy megtervezzük az alközponti rendszered logikáját! Ha meglévő alközpontot kell lecserélni, akkor viszonylag egyszerű dolgunk van, hiszen a már meglévő logikát kell átültetnie kollégáinknak a virtuális környezetbe. Ezen természetesen egyedileg változtathatunk is, ha szükséges. 

 

Ha mêg nincs alközpontod, a szolgáltatás kiválasztásához át kell gondolnod:

  • hogy hány fővonalat és mellékvonalat szeretnél, 
  • kell-e több telephely között kiépíteni kapcsolatot 
  • és milyen hívásszabályokra, hangmenükre, hangrögzítésre,egyedi fejlesztésre van szükséged. 

Ezek meghatározzák azt is, hogy a Lite vagy az Advanced szolgáltatásunk lesz a megfelelőbb neked.

 

 

Ne felejtsd el, mivel virtuális alközpontról van szó,ezért bármikor, ha módosításra van szükség, azt távolról el tudjuk végezni anélkül, hogy a technikusunknak a helyszínre kellene látogatnia.


A tervezés során szakértékesítő kollégánk végig segíteni fog neked, ha kérdésed merül fel, bármikor felkeresheted. A cél, hogy a cégednek egy profi, jól működő rendszert alakítsunk ki együtt!

További információk és részletek: ipbox.zt.hu

E-mail cím: uzleti.ugyfelszolgalat@zt.hu Tel: 1277


2022.09.14 Vissza