FONTOS KÖZLEMÉNY: ZNET TELEKOM ZRT. BANKSZÁMLASZÁM VÁLTOZÁS
![]() |
Az MNB visszavonta számlavezető bankunk a Sberbank Magyarország Zrt. tevékenységi engedélyét és elrendelte annak végelszámolását. Ennek okán a korábbi bankszámlánkra sem utalás, sem postai készpénzátutalás (sárga csekk) nem teljesül. |
Kérjük előfizetőinket, hogy számlatartozásaikat a jövőben az MKB Banknál vezetett új bankszámla számunkra teljesítsék.
Az új számlaszámunk:
10300002-13305704-00014903
A március 1-et követően kiállított számlákon már az új bankszámlaszám van feltüntetve, de az ezt megelőzően kiállított számlák még a korábbi, már megszűnt bankszámlaszámot tartalmazzák!
Milyen teendőik vannak a bankszámla váltással kapcsolatban?
Az utalással fizetők: Március 01-től a régi bankszámlára nem lehet utalni, kérjük, hogy a fenti bankszámlaszámra utalják el a számla összegét.
Az állandó utalási megbízással rendelkezőket kérjük, hogy módosítsák a megbízásban szereplő bankszámlaszámot.
A postai készpénzátutalási megbízással (sárga csekk) fizetők: A Magyar Posta nem tudja teljesíteni a rossz számlaszámot tartalmazó csekken a készpénzátutalást. Ezért a sárga csekken fizetőknek a februárban kelt számlák kifizetésére a banki átutalás és a kártyás fizetés áll rendelkezésre.
A legbiztonságosabb, olcsóbb és gyorsabb fizetési megoldás az ügyfélcenterünkben elérhető kártyás fizetés.
A bankkártyás fizetés kétféle módon is elérhető:
1. A számlaképen található QR kódot okostelefonon beolvasva egy egyszerű és gyors számlabefizetési felületet kap.
2. A szerződéskötéskor megadott e-mailcímét használva lépjen be az http://ugyfelcenter.zt.hu weboldalra, ahol a kifizetetlen számlákat bankkártyával tudja kiegyenlíteni.
A csoportos beszedéssel fizetők esetében még nem rendelkezünk megfelelő információval. Ez ügyben a számlavezető bankok és a GIRO Zrt. válaszára várunk.
Köszönjük megértésüket.
ZNET Telekom Zrt.