Betöltés

Legfrissebb hírek

További hírek

Tisztelt Ügyfeleink!
Ügyfélszolgálatainkat a kijárási korlátozás enyhítése okán újra megnyitjuk az ügyfélforgalom előtt. 
A járványveszély megléte miatt azonban a korábbi rendtől eltérően:
 

  • az ügyfélszolgálatokon ügyintézőnként csak 1 ügyfél tartózkodhat,
  • a helyiségben az egészségügyi maszk viselése kötelező a látogatók számára,
  • az ügyintézőtől legalább másfél méteres távolságot kell tartani.

Kérjük ügyfeleinket, hogy csak halaszthatatlan esetben, olyan üggyel keressék fel ügyfélszolgálatainkat, amit nem tudnak online, vagy telefonon intézni.
#maradjotthon

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus (COVID-19) okozta válság hatalmas terhet ró minden honfitársunkra.

Ebben a nehéz időszakban, a magunk lehetőségeivel szeretnénk támogatni Ügyfeleinket az otthoni munkavégzésben, tanulásban és a megnövekedett szabadidő hasznos eltöltésében.
 

Ezért a ZNET Telekom Zrt. 2020.03.17-től ideiglenesen, mind a 25.000 előfizetőjénél sávszélesség emelést hajt végre:

 
A letöltési sebességeket a duplájára,
 
A feltöltési sebességeket a háromszorosára emeltük.

A távközlési szabályok uniós szintű átdolgozásának következő lépéseként a szolgáltatóknak 2019.05.15-től maximalizálniuk szükséges az EU-n belüli nemzetközi hívásdíjak mértékét. A ZNET Telekom ezért 2019.05.15-től a nemzetközi hívásokat tartalmazó árlistáját módosította.

Ismeretlen csalók ismételten visszaéltek a ZNET Telekom nevével, hamis nyereményjátékot hirdetve. Szeretnénk felhívni ügyfeleink figyelmét, hogy aktuális nyereményjátékainkról - ha lenne ilyen - minden esetben tájékoztatást adunk Facebook oldalunkon, valamint a zt.hu weboldalon.

▪️ Mit tehet egy szálloda, ha hirtelen hetekre be kell zárnia a kapuját a vendégek előtt?
▪️ Hogyan élhet túl egy vállalat egy ilyen nem várt szituációt?
▪️ Milyen szerepe van a jól működő távközlési infrastruktúrának egy hotel életében? Egyáltalán mit jelent az egy szállodánál, hogy jól működik az internet?

Hogyan reagáltunk a válsághelyzetre? Milyen intézkedéseket hoztunk? Mi volt számunkra a legnehezebb? És egyáltalán: mi történt velünk a koronavírus korlátozásai alatt?

 

Szolgáltatásaink