Információk a panaszkezeléssel kapcsolatban
Milyen esetekben tehet panaszt?
- Ha egy korábbi megkeresés során nem oldottuk meg a szolgáltatásainkkal kapcsolatos problémáját
- Ha azt tapasztalja, hogy nem tartottuk be a szerződéses vagy a törvényi kötelességeinket
- Ha a munkatársainktól kapott információ téves, nem pontos, és ez hátrányosan érinti Önt
- Ha előző megkeresés alkalmával nem találta megfelelőnek a munkatársaink ügyintézését, vagy elégedetlen volt annak stílusával
Mikor nem szükséges panaszkivizsgálást kérnie?
- Ha műszaki jellegű hibabejelentést szeretne tenni, mint pl. nem elérhető az internetszolgáltatás
- Ha számlázási ügyben van kérdése, vagy fizetési módot változtatna
- Ha általános kérdése van, vagy információt kér a szolgáltatásokkal kapcsolatban (pl. árak, akciók)
- A gyorsabb válaszért, a fenti esetekben forduljon ügyfélszolgálatunkhoz: telefonon, e-mailen vagy személyesen.
Panaszkezelés
Az Előfizető bejelentéseit a ZNET Ügyfélszolgálatánál, illetve értékesítési pontjain terjesztheti elő személyesen, telefonon, elektronikus úton vagy írásban (Eht. 140. § (3) bekezdés).
Az Előfizető által a Szolgáltató Ügyfélszolgálatán tett szóbeli vagy telefonon tett panaszt a Szolgáltató minden esetben 30 napon belül írásban válaszolja meg kivéve, ha a szóban bejelentett panaszban foglaltaknak a Szolgáltató nyomban eleget tesz. Szóbeli panasznak minősül a személyesen, telefonon, vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt panasz. Az írásbeli panasz kivizsgálási és megválaszolási határideje 30 nap. Amennyiben a Szolgáltató a panaszt elutasítja, az Előfizetőt írásban tájékoztatja az elutasítás okáról.
Felügyeleti szervek
Az előfizetői szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos viták rendezése érdekében az Előfizető a panaszával Nemzeti Média és Hírközlési Hatósághoz, a Média- és Hírközlési Biztoshoz, a lakóhelye, vagy a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi hatósághoz és Békéltető testülethez fordulhat.
Panaszbejelentés űrlap
Minden ügyfél számít
Fontos számunkra, hogy ügyfeleink szolgáltatásainkkal kapcsolatban elégedettek legyenek.
Szeretnénk mielőbb segíteni, ezért kérjük adjon pontos leírást a gyorsabb ügyintézés érdekében.