ZNET KISOKOS
Gyakran ismételt kérdések
Nem működik a szolgáltatásom mit tegyek?
Gyakori kérdések
Mit tegyek, nem működik a mikrohullámú internetszolgáltatásom?
Javasoljuk, hogy a hibabejelentés előtt ellenőrizze az eszköz (mikrohullámú antenna tápegység) áramellátását.
Ha meggyőződött róla, hogy a készülék kap áramot, kérjük az eszköz tápkábelének konnektorból való kihúzását követően várjon néhány másodpercet amíg a visszajelzőfény teljesen ki nem alszik. Ezt követően a kapcsolat felépülésének több időre akár 5 percre is szüksége lehet.
Mit tegyek, nem működik a kábelmodemes internetszolgáltatásom?
Javasoljuk, hogy a hibabejelentés előtt ellenőrizze a szolgáltatói eszköz (modem) áramellátását.
Ha meggyőződött róla, hogy a készülék kap áramot, kérjük az eszköz tápkábelének konnektorból való kihúzását követően várjon néhány másodpercet amíg a visszajelzőfény teljesen ki nem alszik. Ezt követően a kapcsolat felépülésének több időre akár 5 percre is szüksége lehet.
Mit tegyek, nem működik az optikai hálózaton nyújtott internetszolgáltatásom?
Javasoljuk, hogy a hibabejelentés előtt ellenőrizze az eszköz (ONU) áramellátását, illetve a rajta lévő kontroll-lámpákat. (ONU = szolgáltató által kihelyezett végponti eszköz) Amennyiben a készüléken lévő lámpa pirosan villog, akkor a jelenséget haladéktalanul jelezze a hibabejelentő vonalunkon keresztül.
Ha a lámpák rendben világítanak és meggyőződött róla, hogy a készülék kap áramot kérjük az eszköz tápkábelének konnektorból való kihúzását követően várjon néhány másodpercet, majd helyezze ismét áram alá a készüléket.
Újraindítást követően, ha van lehetőség teszteljük a kapcsolatot, közvetlen kábelen a WiFi routerből kihúzott internet vezetéket csatlakoztatva eszközünkbe.
Ha a fentieket követően sem áll helyre a szolgáltatás (nem működik, lassú vagy szakadozik), hibabejelentésével kapcsolatban hívja Ügyfélszolgálatunkat.
1277Mit tegyek, ha nincs adás a tévémen?
Javasoljuk, hogy a bejelentés előtt ellenőrizze, hogy:
- több tévékészülék esetén a jelenség minden tévén tapasztalható-e,
- „nincs jel” hibaüzenet esetén biztosan a jó bemenet van beállítva a TV készüléken,
- a csatlakozók nem csúsztak ki, minden kábel csatlakoztatva van.
MINDIGTV szolgáltatás esetén javasoljuk:
- a gyári értékek visszaállítását (Menü/ Beállítások/ Rendszer információ/ Gyári értékek visszaállítása), alapértelmezett pin: 1234
- Box használati útmutató: https://www.mindigtv.hu/premium/tv/muszaki-segitseg/hasznalati-utmutato/
1277
Mit tegyek, ha nem működik a telefonszolgáltatás?
Javasoljuk, hogy a bejelentés előtt ellenőrizze, hogy:
- van-e ZNET által biztosított élő internet kapcsolat,
- az eszköz áram alatt van-e,
- a csatlakozók nem csúsztak ki,
- biztosan minden kábel a helyén van,
- végül próbálja mobil készülékéről felhívni saját számát meghallgatva mit mond be a telefon.
A hibabejelentéshez kérjük, az alábbi információkat adja meg:
- milyen irányba tapasztalható hibajelenség: kimenő vagy a bejövő vagy mindkét hívásirányban,
- mikor volt a sikertelen hívás és milyen telefonszámot érintett,
- lakossági előfizetés esetén: milyen típusú telefonkészüléket használ (pl. hordoztható, asztali),
- üzleti előfizetés esetén: milyen szolgáltatást használ (pl. IP telefon, Grandstream telefonadapter...stb.),
- és minden olyan egyéb körülmény, ami a hibakeresésben segítség lehet (pl. semmit nem tud hívni, csak mobilt nem tud hívni, csak kifelé vagy csak befelé tud telefonálni...stb.).
Segítség a hibabejelentéshez
Mit jelent a hívószám és hívott szám?
A hívó száma: A kimenő hívásnál a saját száma, amiről telefonált vagy próbált telefonálni. Bejövő hívásnál a hívó fél számát jelenti.
A hívott szám: A kimenő hívásnál, a szám amit tárcsázott. A bejövő hívásnál, a hívó fél száma.
Mit tehetek, ha elvesztettem, elfelejtettem az e-mail címemhez tartozó jelszót?
Amennyiben elvesztett az e-mail címhez tartozó jelszó, kérünk forduljon bátran Ügyfélszolgálatunkhoz.
A beazonosítást követően munkaidőben 24 órán belül új jelszót generálunk fiókjához, amiről telefonon tájékoztatjuk. A kapott jelszót webmail felületünkön az e-mail fiókba történő első bejelentkezéskor kötelező megváltoztatni. (Beállítások/jelszó menüpont)
Mit tegyek, ha nem tudom, hogyan kell beállítani az e-mailcímemet a levelezőprogramomba vagy telefonomra?
Postafiók beállítás információkat a Dokumentumtárban találhatóak.
A böngészőn keresztül is elérhetem postafiókomat?
Igen, ez a ZNET Webmail szolgáltatása. Ha nem szeretne levelezőprogramot telepíteni a számítógépére vagy távolról olvasná el a leveleit.
A bejelentkezéshez szüksége van:
- a felhasználó nevére (ami megegyezik a teljes e-mailcímével)
- a postafiók jelszavára (ami az előfizetői szerződésen megtalálható)
- és az e-mailcímének megfelelő webmail elérés kiválasztására
Mi a webmail elérésem?
A webmail elérés: webmail.zt.hu
- z-net.hu, gylcomp.hu, mailmax.hu, aplusnet.hu, lscom.hu végződésű emailcímek esetén,
- és a saját domain névre végződő levelezési szolgáltatások esetén.