Tisztelt Közös Képviselő!

Örömmel tájékoztatjuk, hogy a ZNET Telekom lehetőséget biztosít arra, hogy társasháza modern, nagy sebességű optikai internettel és TV-szolgáltatással bővüljön.

Ezen az oldalon megtalál minden fontos információt a társasházi internetszolgáltatásról, annak kiépítési folyamatáról, feltételeiről és a szükséges teendőkről.

A társasházi internet kiépítésének folyamata

1. Optikai gerinchálózat behúzása

 A ZNET Telekom önköltségen behúzza az optikai gerinchálózatot az épületbe. Ennek módja függ attól, hogy légvezetékes vagy földkábel-hálózat van a környéken.

2. Felszálló hálózat kiépítése

Az épületen belül kiépítésre kerül a felszálló hálózat, amely biztosítja, hogy a lakók önállóan igényelhessenek internet- és TV-szolgáltatást.

  • A kábelezés során a meglévő infrastruktúrát próbáljuk felhasználni (pl. meglévő kábelcsatornák).
  • Ha ez nem lehetséges, esztétikusan elhelyezett kötődobozokat telepítünk a folyosókon. 

3. Lakáson belüli bekötés

  • Az egyéni előfizetések esetén vékony optikai kábelen keresztül juttatjuk be a szolgáltatást a lakásba.
  • Az ügyfél saját igényei szerint választhat internetet, TV-t vagy mindkettőt. 
4. Szükséges hozzájárulás

Mielőtt a társasház felszálló hálózatának kiépítéséhez hozzákezdenénk mindenképpen szükséges a közös képviselői hozzájárulás. A nyilatkozat letölthető az oldal alján.

Milyen előnyökkel jár a ZNET Telekom szolgáltatása?

  • Díjmentes bekötés és felszálló hálózat kiépítés a társasházban
  • Szupergyors optikai internet akár 1 Gbit/s sebességgel
  • TV-szolgáltatás több, mint 100 csatornával
  • Akár 8 hónap szüneteltetés lehetősége - tökéletes, ha szezonálisan vagy itt!
  • Minden lakó önállóan rendelhet internetet, a társasháznak nincs költsége

ZNET társasházi internet

Lépésről lépésre közös képviselőknek

 

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

  1. Lehet-e a szolgáltatást szüneteltetni, és ha igen, meddig?

    Igen, lehet, alkalmanként minimum 1 hónapig, maximum 8 hónapig.
    Egy naptári évben az előfizető két alkalommal kérhet szüneteltetést, és két szünetelés között minimum 1 hónapnak kell eltelnie.
    Bővebben lásd: ÁSZF 5. pontja.

  2. Szükséges-e közös képviselői hozzájárulás?

    Az esetek többségében szükséges a közös képviselői hozzájárulás.
    Az alábbi elérhetőségeken tudunk részletes tájékoztatást adni:

    •    Telefonon: 1277 (díjmentesen hívható) 
    •    Írásban: ugyfelszolgalat@zt.hu 
    •    Személyesen: bármely ügyfélszolgálati irodánkban 

  3. Mennyi időbe telik a szolgáltatás telepítése?

    Az előfizetői végpont telepítésére vállalt létesítési határidő maximum 30 nap.
    Természetesen ennél hamarabb is megtörténhet a bekötés, amelynek pontos időpontjáról munkaszervező kollégánk ad tájékoztatást.

  4. Hol találom meg az aktuális akciót?

    Aktuális társasházi akciónkról itt tájékozódhat: www.zt.hu/maxoldki

  5. Milyen televíziócsatornákat nézhetek?
    Az optikai hálózaton elérhető televíziócsatornák listája folyamatosan frissül.
    Az aktuális csatornalista itt tekinthető meg: https://zt.hu/znet/aszf - DIGI TV hatályos csatornakiosztás

 

 

Letölthető dokumentumok

Közös képviselői nyilatkozat – PDF
Hozzájárulás az ingatlan használatához
Társasházi tájékoztató – PDF
Részletes műszaki és szolgáltatási információk