
Tisztelt Közös Képviselő!
Örömmel tájékoztatjuk, hogy a ZNET Telekom lehetőséget biztosít arra, hogy társasháza modern, nagy sebességű optikai internettel és TV-szolgáltatással bővüljön.
Ezen az oldalon megtalál minden fontos információt a társasházi internetszolgáltatásról, annak kiépítési folyamatáról, feltételeiről és a szükséges teendőkről.
A társasházi internet kiépítésének folyamata
1. Optikai gerinchálózat behúzása
A ZNET Telekom önköltségen behúzza az optikai gerinchálózatot az épületbe. Ennek módja függ attól, hogy légvezetékes vagy földkábel-hálózat van a környéken.
2. Felszálló hálózat kiépítése
Az épületen belül kiépítésre kerül a felszálló hálózat, amely biztosítja, hogy a lakók önállóan igényelhessenek internet- és TV-szolgáltatást.
- A kábelezés során a meglévő infrastruktúrát próbáljuk felhasználni (pl. meglévő kábelcsatornák).
- Ha ez nem lehetséges, esztétikusan elhelyezett kötődobozokat telepítünk a folyosókon.
3. Lakáson belüli bekötés
- Az egyéni előfizetések esetén vékony optikai kábelen keresztül juttatjuk be a szolgáltatást a lakásba.
- Az ügyfél saját igényei szerint választhat internetet, TV-t vagy mindkettőt.
Mielőtt a társasház felszálló hálózatának kiépítéséhez hozzákezdenénk mindenképpen szükséges a közös képviselői hozzájárulás. A nyilatkozat letölthető az oldal alján.

Milyen előnyökkel jár a ZNET Telekom szolgáltatása?
- Díjmentes bekötés és felszálló hálózat kiépítés a társasházban
- Szupergyors optikai internet akár 1 Gbit/s sebességgel
- TV-szolgáltatás több, mint 100 csatornával
- Akár 8 hónap szüneteltetés lehetősége - tökéletes, ha szezonálisan vagy itt!
- Minden lakó önállóan rendelhet internetet, a társasháznak nincs költsége
ZNET társasházi internet
Lépésről lépésre közös képviselőknek
Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
- Lehet-e a szolgáltatást szüneteltetni, és ha igen, meddig?
Igen, lehet, alkalmanként minimum 1 hónapig, maximum 8 hónapig.
Egy naptári évben az előfizető két alkalommal kérhet szüneteltetést, és két szünetelés között minimum 1 hónapnak kell eltelnie.
Bővebben lásd: ÁSZF 5. pontja. - Szükséges-e közös képviselői hozzájárulás?
Az esetek többségében szükséges a közös képviselői hozzájárulás.
• Telefonon: 1277 (díjmentesen hívható)
Az alábbi elérhetőségeken tudunk részletes tájékoztatást adni:
• Írásban: ugyfelszolgalat@zt.hu
• Személyesen: bármely ügyfélszolgálati irodánkban - Mennyi időbe telik a szolgáltatás telepítése?
Az előfizetői végpont telepítésére vállalt létesítési határidő maximum 30 nap.
Természetesen ennél hamarabb is megtörténhet a bekötés, amelynek pontos időpontjáról munkaszervező kollégánk ad tájékoztatást. - Hol találom meg az aktuális akciót?
Aktuális társasházi akciónkról itt tájékozódhat: www.zt.hu/maxoldki
- Milyen televíziócsatornákat nézhetek?
Az optikai hálózaton elérhető televíziócsatornák listája folyamatosan frissül.
Az aktuális csatornalista itt tekinthető meg: https://zt.hu/znet/aszf - DIGI TV hatályos csatornakiosztás
Letölthető dokumentumok
Hozzájárulás az ingatlan használatához
Részletes műszaki és szolgáltatási információk