KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ
2022. szeptember 1. után a postai számlaküldés megszűnésével együtt megszűnik a csekkes díjfizetés lehetősége is. A postai számlaküldés helyett két megoldást ajánlunk: eszámla és távszámla.
Gyakori kérdések
Számlázás
Hogyan tudom befizetni a számlámat?
1. Csoportos beszedés, a kényelem legmagasabb foka:
A számlát e-mailben kapja meg, az ellenértékének a beszedéséről a szolgáltató gondoskodik.
Ha a csoportos beszedést választja, felhatalmazást kell adnia a számlavezető bankjában.
Ezt megteheti:
- személyesen,
- online banki felületen,
- de az igénylőlapot leadhatja ügyfélszolgálatunkon is.
A felhatalmazás során meg kell adnia:
- a szolgáltatói azonosítót, ami a ZNET Telekom esetében: A12629790
- és a szerződő fél azonosítóját, amely az Ön ügyfélszáma. Ezt megtalálja a számla jobb felső sarkában.
Fontos tudni, hogy az ügyintézésnek a bankok közötti átfutási ideje több, mint egy hét, ezért az első számláját még más módon, pl utalással, vagy kártyás fizetéssel kell kiegyenlítenie.
2. Kártyás fizetés:
Ügyfélcenterünkben a SimplePay rendszerén keresztül gyorsan és ellenőrzötten tudja kifizetni a számláit.
De kínálunk gyors fizetési megoldást is belépés nélkül. Az erre szolgáló hivatkozás több helyről is elérhető:
- A távnyomtatású és e-számla kiállításáról szóló e-mail értesítésben.
- A számla képén a QR kódot leolvasva.
- Partnerünk az e-szamla.hu felületén a számla mellett.
3. Utalás:
Ha bankkártya nem áll rendelkezésére választhatja a banki átutalást. Kérjük, a közlemény rovatban tüntesse fel az éppen kifizetett számla sorszámát, hogy a befizetését azonosítani tudjuk.
Amennyiben külföldi bankszámláról érkezne a befizetés, a ZNET Telekom bankszámlaszáma:
- IBAN formátumban: HU6110300002-13305704-00014903BIC
- (SWIFT kód): MKKBHUHB
- Kérjük ügyeljen arra, hogy az utalás pénzneme Forint legyen!
4. Készpénzes fizetés
Amennyiben nincs módja elektronikus díjfizetés használatára, a számla összegét feladhatja számunkra postán, belföldi postautalványon (rózsaszín utalvány). Fontos, hogy az utalványon a közlemény rovatban tüntesse fel a fizetendő számla sorszámát a befizetés azonosítása érdekében.
Meddig tudom befizetni a számlámat?
A Számla fizetési határideje a számlán kerül feltüntetésre. Ez a kiállítástól számított jellemzően 14 nap. Eddig az időpontig kell a számla ellenértékének megérkeznie a ZNET Telekomhoz.
Fontos tudni, hogy minden befizetési módnak különböző beérkezési és feldolgozási ideje van.
Kérjük ezeket a számla kiegyenlítésénél vegyen figyelembe:
- Az Ügyfélcenteren történő bankkártyás befizetés: azonnal teljesül, és perceken belül könyvelésre kerül
- QR kódos gyorsfizetés: azonnal teljesül, és perceken belül könyvelésre kerül
- Banki átutalás: A belföldi utalás átutási ideje banki napokon csak néhány perc, a nemzetközi utalásoké 2-4 nap. A befizetések feldolgozása jellemzően egy munkanapon belül megtörténik.
- Csoportos beszedési megbízás: A beérkezési és a feldolgozási idő 7-10 nap lehet.
- Posta belföldi postautalványon (rózsaszín utalvány): A befizetett összeg 3 munkanap alatt jut el a ZNET Telekomhoz. A befizetés feldolgozása jellemzően egy munknapon belül megtörténik.
Hogyan követhetem nyomon számláimat és befizetéseimet?
Nincs meg a havi számlám, hol kérhetek másikat?
Hol találom az ügyfélszámom a számlán?
Az ügyfélszám a számla jobb felső sarkában található.