KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ

2022. szeptember 1. után a postai számlaküldés megszűnésével együtt megszűnik a csekkes díjfizetés lehetősége is. A postai számlaküldés helyett két megoldást ajánlunk: eszámla és távszámla.

Bővebb információ

Gyakori kérdések

Számlázás

Hogyan tudom befizetni a számlámat?

1. Csoportos beszedés, a kényelem legmagasabb foka:

A számlát e-mailben kapja meg, az ellenértékének a beszedéséről a szolgáltató gondoskodik.
Ha a csoportos beszedést választja, felhatalmazást kell adnia a számlavezető bankjában.

Ezt megteheti:

  • személyesen,
  • online banki felületen,
  • de az igénylőlapot leadhatja ügyfélszolgálatunkon is.

A felhatalmazás során meg kell adnia:

  • a szolgáltatói azonosítót, ami a ZNET Telekom esetében:  A12629790
  • és a szerződő fél azonosítóját, amely az Ön ügyfélszáma. Ezt megtalálja a számla jobb felső sarkában.

Fontos tudni, hogy az ügyintézésnek a bankok közötti átfutási ideje több, mint egy hét, ezért az első számláját még más módon, pl utalással, vagy kártyás fizetéssel kell kiegyenlítenie. 

2. Kártyás fizetés:

Ügyfélcenterünkben a SimplePay rendszerén keresztül gyorsan és ellenőrzötten tudja kifizetni a számláit.

De kínálunk gyors fizetési megoldást is belépés nélkül. Az erre szolgáló hivatkozás több helyről is elérhető:

  • A távnyomtatású és e-számla kiállításáról szóló e-mail értesítésben.
  • A számla képén a QR kódot leolvasva.
  • Partnerünk az e-szamla.hu felületén a számla mellett.

3. Utalás:

Ha bankkártya nem áll rendelkezésére választhatja a banki átutalást. Kérjük, a közlemény rovatban tüntesse fel az éppen kifizetett számla sorszámát, hogy a befizetését azonosítani tudjuk.

Amennyiben külföldi bankszámláról érkezne a befizetés, a ZNET Telekom bankszámlaszáma:

  • IBAN formátumban: HU6110300002-13305704-00014903BIC
  • (SWIFT kód): MKKBHUHB
  • Kérjük ügyeljen arra, hogy az utalás pénzneme Forint legyen! 

4. Készpénzes fizetés

Amennyiben nincs módja elektronikus díjfizetés használatára, a számla összegét feladhatja számunkra postán, belföldi postautalványon (rózsaszín utalvány). Fontos, hogy az utalványon a közlemény rovatban tüntesse fel a fizetendő számla sorszámát a befizetés azonosítása érdekében.

Meddig tudom befizetni a számlámat?

A Számla fizetési határideje a számlán kerül feltüntetésre. Ez a kiállítástól számított jellemzően 14 nap. Eddig az időpontig kell a számla ellenértékének megérkeznie a ZNET Telekomhoz. 
Fontos tudni, hogy minden befizetési módnak különböző beérkezési és feldolgozási ideje van.

Kérjük ezeket a számla kiegyenlítésénél vegyen figyelembe:

  • Az Ügyfélcenteren történő bankkártyás befizetés: azonnal teljesül, és perceken belül könyvelésre kerül
  • QR kódos gyorsfizetés: azonnal teljesül, és perceken belül könyvelésre kerül
  • Banki átutalás: A belföldi utalás átutási ideje banki napokon csak néhány perc, a nemzetközi utalásoké 2-4 nap. A befizetések feldolgozása jellemzően egy munkanapon belül megtörténik.
  • Csoportos beszedési megbízás: A beérkezési és a feldolgozási idő 7-10 nap lehet.
  • Posta belföldi postautalványon (rózsaszín utalvány): A befizetett összeg 3 munkanap alatt jut el a ZNET Telekomhoz. A befizetés feldolgozása jellemzően egy munknapon belül megtörténik.

Hogyan követhetem nyomon számláimat és befizetéseimet? 

A ZNET Ügyfélcenterében könnyedén nyomon követheti a kiegyenlítésre váró számláit, visszakeresheti a korábbi befizetéseit és bankkártyával bármikor rendezheti a számláját.

Nincs meg a havi számlám, hol kérhetek másikat?

A kiállított számlákról a szerződésnél megadott számlázási e-mail címre küldünk értesítést. Az üzenet tartalmazza a számlák letöltéséhez szükséges hivatkozást. Emellett minden számla megtekinthető és letölthető a ZNET ügyfélcenterében.
 Belépés a ZNET Ügyfélcenterbe

Hol találom az ügyfélszámom a számlán?

Az ügyfélszám a számla jobb felső sarkában található.

Számlamagyarázat letöltése

 

Tartozásom van, mit tegyek? Honnan tudom, hogy mennyi a tartozásom?

A számlatartozásról tájékozódhat a ZNET Ügyfélcenterében vagy a hívja Ügyfélszolgálatunkat a 1277-es számon.

Mi történik, ha nem fizettem be határidőre a számlámat?

Tartozás esetén a fizetési határidő lejárta után e-mailben és SMS-ben is több alkalommal értesítjük előfizetőinket.
Az értesítések utáni tartozás esetén az előfizetői szolgáltatások korlátozásra kerülhetnek.
A korlátozás tényéről SMS értesítést küldünk a megadott kapcsolattartói telefonszámra.
A korlátozott állapot a tartozás rendezéséig, de legfeljebb 15 napig marad fent. Ezt követően a szolgáltatások nyújtását szüneteltetjük és megkezdjük az előfizetői szerződések felmondását.

Mi történik a szolgáltatás korlátozásakor? 

Internet szolgáltatás esetén a korlátozás a sávszélesség jelentős csökkentését jelenti, míg telefon szolgáltatás esetén kizárólag a segélyhívó számok és a ZNET ügyfélszolgálati száma hívható.
TV szolgáltatás esetén az elérhető TV csatornák száma csökken. 
 

Hogyan tudom a díjtartozásomat a leggyorsabban rendezni?  

A tartozás kiegyenlítésének leggyorsabb módja a bankkártyás fizetés a ZNET Ügyfélcenterében.
Ha átulalással rendezné a tartozását, ne felejtse el a banki befizetésről szóló igazolást elküldeni a ZNET Ügyfélszolgálat e-mailcímére, hogy a korlátozást a lehető legrövidebb idő alatt feloldahassuk.

Mikor szűnik meg a korlátozás?

A korlátozás akkor szüntethető meg, ha minden lejárt határidejű számla illetve a visszakapcsolási díj is rendezésre került.
A visszakapcsolási díj mértékét az aktuális ÁSZF tartalmazza.
A korlátozás feloldására 72 órás határidőt szabnak a jogszabályok, de a visszakapcsolás jellemzően 24 órán belül megtörténik.
Belépés a ZNET Ügyfélcenterbe