iPBoX
Mi az az iPBoX, a virtuális alközponti szolgáltatás?
Az első telefonközpont már közel 150 éve alakult meg, és naná, hogy ehhez is magyar feltaláló neve fűződik. Puskás Tivadar telefonközpontja óta természetesen már nagyon sokat fejlődött a technológia, a virtuális korban pedig a felhő alapú megoldások tűnnek a legjobb választásnak.
Hogyan tervezd meg a virtuális telefon alközpontodat?
Eldöntötted, hogy szükséged van egy virtuális alközpontra. De mi a következő lépés? A TERVEZÉS! A tervezéskor szükséged lehet egy informatikus segítségére, aki alapos ismeretekkel rendelkezik a cég hálózati infrastruktúrájáról.
Folly Arborétum
A badacsonyörsi Folly Arborétum a nyugalom szigete: olyan hely, melyről igazán érdemes azonnal egy-két fotót posztolni. De hogyan osszuk meg ismerőseinkkel azonnal az átélt csodákat, egy ilyen világtól elzárt helyről? Talán nem mondunk újat: a Folly Arborétumban a ZNET szolgáltatásai segítenek Neked!
A világ betelefonál
Csörög a telefon - a vonal másik végén németül szólalnak meg. Mivel az ügyfél német számot hívott, sejtelme sincs, hogy a hívása Magyarországra fut be. Az ügyintéző a legnagyobb természetességgel kezeli a helyzetet, profi nyelvtudással segít a telefonálónak. A Swiss Post Solutionsnél összesen 180 IP alapú telefonvonal biztosítja, hogy minden folyamat ilyen flottul menjen. Szükség is van rá, hiszen Európa szerte 70.000 munkavállaló bérszámfejtése tartozik a céghez. A szombathelyi és rábahídvégi telehelyeknek a megbízható távközlés létszükséglet, a munka tulajdonképpen megállna egy kimaradás esetén.