A világ betelefonál

Így működik a távközlés a SwissPost Solutionsnél Szombathelyen

Csörög a telefon -  a vonal másik végén németül szólalnak meg. Mivel az ügyfél német számot hívott, sejtelme sincs, hogy a hívása Magyarországra fut be. Az ügyintéző a legnagyobb természetességgel kezeli a helyzetet, profi nyelvtudással segít a telefonálónak. A Swiss Post Solutionsnél összesen 180 IP alapú telefonvonal biztosítja, hogy minden folyamat ilyen flottul menjen. Szükség is van rá, hiszen Európa szerte 70.000 munkavállaló bérszámfejtése tartozik a céghez. A szombathelyi és rábahídvégi telehelyeknek a megbízható távközlés létszükséglet, a munka tulajdonképpen megállna egy kimaradás esetén.

Lüktet a ritmus, zúg a gép

A 300 fős SwissPost Solutions-nél lüktető ritmusban folyik a munka: villognak a fénymásolók, zúgnak a scannerek, csörög a telefon. A nyüzsgő dallamok mögött pedig az irodák tele vannak mosolyokkal. A cég fő profilja az üzleti folyamatkihelyezés és dokumentumfeldolgozás, ami már 2 telephelyen kap helyet: Rábahídvégen és Szombathelyen. Nemzetközi cégről van szó, összesen 20 országban vannak jelen, így az országok és telephelyek közötti összeköttetés elengedhetetlen.

Biztonság és elérhetőség - Ehhez kell a távközlés

Az IP alapú telefonközpont olyan a cég számára, mint egy létfontosságú szerv az emberi testben. Nélküle megállna az élet. A szoftveres megoldás akár home officeból is működik, ez az egyik legnagyobb előnye. Emellett a rendszer rugalmasan bővíthető és a cég igényeire formálható. A SwissPost Solutions távközlési partnere a ZNET Telekom, akik teljes körű üzemeltetést vállalnak, ami nem csak a vonalra, de a készülékekre is kiterjed.

Természetesen egy ekkora cégnél internetre is szükség van. A szombathelyi telephelyen tartalékvonalat, míg a rábahídvégi épületben fővonalat nyújt a ZNET a SwissPostnak. Mindkét helyszínen fontos a folyamatos elérhetőség. Ha a fővonal valamilyen hiba folytán nem érhető el, a tartalékvonal biztosítja, hogy az internetkapcsolat elérhető maradjon.

Tekintve, hogy a partnerek javarésze külföldi nagyvállalat, ezért a SwissPostnak magas szintű követelményeknek kell megfelelnie mind információ, mind adatbiztonság, mind pedig épületbiztonság terén. A ZNET a telephelyeken beléptetőrendszert fejlesztett ki. Ezt egyrészt az épületbe való bejutásra, másrészt az épületen belüli zónák közötti közlekedésre használják. A biztonságáért 7 kamera is felel, amikhez szintén a ZNET nyújtja az internetkapcsolatot. 

Swiss Post Solutions x ZNET Telekom

180 IP alapú telefonvonal, 2 telephely és 70.000 dolgozó

Közösségi élet az éterben és azon túl... 

A szombathelyi telephely épp a COVID-19 home office-os időszakában nyílt meg a munkavállalók előtt. És bár az épület azóta benépesedett, a kezdetekben a munkatársak ritkán találkozhattak egymással. A probléma áthidalására csupán néhány jó ötlet és egy megbízható internetkapcsolatra volt szükség. A cég PR csapata tudatos kommunikációt folytat: belső kommunikációs csapatot szerveztek, majd virtuális challenge-eket, kilométergyűjtő aktivitásokat hirdettek meg a munkavállalók között. Online átmozgató tornákon is fel lehetett frissülni, egy applikáció és zárt Facebook csoport pedig segített a kommunikációban. Mindig nehéz feladat, ha földrajzilag távol lévő kollégákat kell összekötni, de megfelelő infrastruktúrával ez nem jelenthet akadályt.

A fejlődés kulcsa

A cég indulása óta több tulajdonosváltáson is túl van, mégis sikerült folyamatosan növekedni, fejlődni. Ahhoz, hogy ez a jövőben is így maradjon, megbízható partnerekre van szükség. Péntek Norbert, a telephely vezetője így fogalmazott: „A jövőben továbbra is szeretnénk megőrizni piacvezető pozíciónkat mind az üzleti folyamatkihelyezés, mind a dokumentumfeldolgozás területén, ezért is fontos számunkra egy olyan partnerrel való együttműködés, mint a ZNET, aki csomagban biztosítja számunkra a távközlési megoldásokat”

Válts Te is a megbízható internet technológiájára otthonodban és vállalkozásodban!

Ha kérdéseid vannak, keress fel minket a 1277-es telefonszámon!

2024.11.21