2022. szeptember 1. után a postai számlaküldés megszűnésével együtt megszűnik a csekkes díjfizetés lehetősége is. A postai számlaküldés helyett két megoldást ajánlunk: eszámla és távnyomtatású számla.
Mit kell tennie ahhoz, hogy számláit biztosan megkapja?
Kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy az Ön által jelenleg is használt e-mail cím szerepel-e a nyilvántartásunkban.
Hogyan ellenőrizheti az e-mailcímét?
1. A legegyszerűbb módja, ha az ügyfélcenterünkbe történő belépést a „csak e-mail címmel” funkcióval próbálja.
- Ha itt a szerződéséhez korábban regisztrált e-mail címet ad meg, akkor e-mailben megkapja az egyszeri belépésre szolgáló hivatkozást.Ügyfélcenterünkbe belépve minden korábbi számlája és azok fizetési állapota is elérhető.
- Hibás, vagy nem regisztrál e-mail cím esetén értesítést kap. Ez esetben kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 1277-es számon és regisztráltassa e-mail címét.
2. Ha inkább a telefonos ügyintézést választaná e-mail címe ellenőrzéshez, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 1277-es telefonszámon.
Mi az e-számla és távnyomtatású számla között a különbség?
- Elektronikus számla, melyet partnerünk az e-szamla.hu küld meg Önnek. A számla elektronikus formában hivatalos, nem kell kinyomtatni. Ennek beállítását ügyfélszolgálatuntól kell kérnie.
- Távnyomtatású számla. A számla elkészültéről e-mailben értesítjük a szerződéskötéskor megadott e-mail címén. Ebben szerepelnek a számla főbb adatai, valamint egy hivatkozás az ügyfélcenterünkre, melyben a számla nyomtatható képe érhető el. Ha papír alapon van szüksége a számlára, innen tudja kinyomtatni azt. Ugyanitt kártyás díjfizetésre is lehetősége van.
Köszönjük,
hogy együttműködésével hozzájárul, az évek óta tartó törekvésünkhöz,
hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyjuk magunk után.
A postai számlaküldés és a csekkbefizetés kivezetése mellett a költségtakarékosság és lehető legkisebb karbonkibocsátás miatt döntöttünk.
A számlák kifizetésére több megoldást javaslunk
2. Kártyás fizetés: Ügyfélcenterünkben a SimplePay rendszerén keresztül gyorsan és ellenőrzötten tudja kifizetni a számláit. De kínálunk gyors fizetési megoldást is belépés nélkül. Az erre szolgáló hivatkozás több helyről is elérhető:
- A távnyomtatású számla kiállításáról szóló e-mail értesítésben.
- A számla képén QR kód formájában.
- Partnerünk az e-szamla.hu felületén a számla mellett.
3. Utalás: Ha bankkártya nem áll rendelkezésére választhatja a banki átutalást. Kérjük a közlemény rovatban tüntesse fel a számla sorszámát, hogy a befizetését azonosítani tudjuk.
4. Készpénzes fizetés. Amennyiben nincs módja elektronikus díjfizetés használatára, a számla összegét feladhatja számunkra postán belföldi postautalványon (rózsaszín utalvány). Fontos, hogy az utalványon a közlemény rovatban tüntesse fel a számla sorszámát a befizetés azonosítása érdekében.
2022.08.01