Megszűnik a postai kézbesítés és a csekkes díjfizetés

2022. szeptember 1. után a postai számlaküldés megszűnésével együtt megszűnik a csekkes díjfizetés lehetősége is. A postai számlaküldés helyett két megoldást ajánlunk: eszámla és távnyomtatású számla.

Mit kell tennie ahhoz, hogy számláit biztosan megkapja?
Kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy az Ön által jelenleg is használt e-mail cím szerepel-e a nyilvántartásunkban.

Hogyan ellenőrizheti az e-mailcímét?

 1.   A legegyszerűbb módja, ha az ügyfélcenterünkbe történő belépést a „csak e-mail címmel” funkcióval próbálja.  

  • Ha itt a szerződéséhez korábban regisztrált e-mail címet ad meg, akkor e-mailben megkapja az egyszeri belépésre szolgáló hivatkozást.Ügyfélcenterünkbe belépve minden korábbi számlája és azok fizetési állapota is elérhető. 
  • Hibás, vagy nem regisztrál e-mail cím esetén értesítést kap. Ez esetben kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 1277-es számon és regisztráltassa e-mail címét. 

 2.   Ha inkább a telefonos ügyintézést választaná e-mail címe ellenőrzéshez, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 1277-es telefonszámon.

Mi az e-számla és távnyomtatású számla között a különbség?

  1. Elektronikus számla, melyet partnerünk az e-szamla.hu küld meg Önnek. A számla elektronikus formában hivatalos, nem kell kinyomtatni. Ennek beállítását ügyfélszolgálatuntól kell kérnie.
     
  2. Távnyomtatású számla. A számla elkészültéről e-mailben értesítjük a szerződéskötéskor megadott e-mail címén. Ebben szerepelnek a számla főbb adatai, valamint egy hivatkozás az ügyfélcenterünkre, melyben a számla nyomtatható képe érhető el. Ha papír alapon van szüksége a számlára, innen tudja kinyomtatni azt. Ugyanitt kártyás díjfizetésre is lehetősége van.

Köszönjük,

hogy együttműködésével hozzájárul, az évek óta tartó törekvésünkhöz,
hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyjuk magunk után.

A postai számlaküldés és a csekkbefizetés kivezetése mellett a költségtakarékosság és lehető legkisebb karbonkibocsátás miatt döntöttünk.

A számlák kifizetésére több megoldást javaslunk

1. Csoportos beszedés, a kényelem legmagasabb foka: A számlát e-mailben kapja meg, az ellenértékének a beszedéséről a szolgáltató gondoskodik. Önnek a lehető legkevesebb gondja adódik ezzel.


2. Kártyás fizetés: Ügyfélcenterünkben a SimplePay rendszerén keresztül gyorsan és ellenőrzötten tudja kifizetni a számláit. De kínálunk gyors fizetési megoldást is belépés nélkül. Az erre szolgáló hivatkozás több helyről is elérhető: 

  • A távnyomtatású számla kiállításáról szóló e-mail értesítésben.
  • A számla képén QR kód formájában.
  • Partnerünk az e-szamla.hu felületén a számla mellett.

3. Utalás: Ha bankkártya nem áll rendelkezésére választhatja a banki átutalást. Kérjük a közlemény rovatban tüntesse fel a számla sorszámát, hogy a befizetését azonosítani tudjuk.

4. Készpénzes fizetés. Amennyiben nincs módja elektronikus díjfizetés használatára, a számla összegét feladhatja számunkra postán belföldi postautalványon (rózsaszín utalvány). Fontos, hogy az utalványon a közlemény rovatban tüntesse fel a számla sorszámát a befizetés azonosítása érdekében.

2022.08.01