Komplex megoldások
Egyszerűsítse a céges kommunikációt
A ZNET iPBoX szolgáltatása vállalkozásmérettől függetlenül segít egyszerűsíteni a telefonos kommunikációt.
Míg az iPBoX Advanced szolgáltatás a nagyobb hívásforgalmat bonyolító vállalkozásoknak fejlesztettük ki, addig a Lite csomagot az egyszerűbb igényekre terveztük.
Ajánlatot kérek ZNET iPBoX szolgáltatára
Nyisson a lehetőségekre
Kényelmes, virtuális megoldás
A virtuális, felhő alapú telefon alközpont szolgáltatások kényelmesebbé teszi cége mindennapjait. Nagy előnye, hogy a rendszert teljes mértékben az Ön cégének igényeire igazíthatjuk.
Ez a szolgáltatás az Ön cégének is új lehetőségeket nyit meg, ha:
- egyszerűsítené a telephelyek közti kommunikációt,
- ügyfelei jellemzően telefonon lépnek kapcsolatba vállakozásával,
- vállalkozásában fontos szerepet kap a telefonos kommunikáció,
- meglévő call centerét modernebbre cserélné.
Elérhető funkciók
Ismerje meg a virtuális telefon alközponti szolgáltatást
Segítünk dönteni
Ismerje meg telefonszolgáltatásunkat!
Átlátható hívásforgalom, segítség a döntéshozatalban!
Az iPBoX virtuális alközpont egy részletes irányítópulttal is rendelkezik, ami pontos adatokkal szolgál a hívások időtartamáról és időpontjáról, a hívás fogadójáról és számtalan egyéb jellemzőről is.
Az adatok könnyen exportálhatók, így segítségükkel részletes képet kaphat a vállalkozása telefonos kommunikációjáról vagy akár a Sales működéséről.
Ajánlatot kérekNe veszítsen el egyetlen ügyfelet se - Tegye kényelmesebbé a hívásokat!
A virtuális telefonközpontok tele vannak lehetőséggel! Az automatizált funkciókkal a hívások kezelése egyszerűbbé válik, nyomon követheti elmulasztott hívásait, sőt, akár egyedi hívásszabályokat is megalkothat. A virtuális alközponttal hatékonyabbá teheti a cég ügyfélkezelését.
Elérhető funkciók:
- csengetési csoportok
- várakoztatási sorok kilépőmenüvel
- időszabályok extra munka- és munkaszüneti nap kezeléssel
- többszintű hangmenük
- hívásátvétel
- hívásvárakoztatás
- automatikus válasz
- némítás és tartásba helyezés
- feltételes- és feltétel nélküli hívás továbbítás
- hívás elutasítása csengetés közben
- automatikus újrahívás (+CC)
- 3 résztvevős konferencia
- céges telefonkönyv integráció lehetősége
- visszahívás- és visszahívás kérése funkció
- hívásazonosító lejátszása
- oktató/tanuló mód
- egyedi fejlesztések lehetősége
Rögzítse hívásait a jogszabályoknak megfelelően!
A magyarországi jogszabályi feltételeknek megfelelően az alközpont a hívásokat hívás azonosítóval látja el, tájékoztatja a hívót a hangrögzítés tényéről és jogi hátteréről, a hívóazonosítót a hívónak lejátsza.
A hangrögzítéseket a kért időintervallumban megőrizzük, elérhetővé tesszük és a hozzáféréseket naplózzuk.
Ajánlatot kérek