Komplex megoldások

Egyszerűsítse a céges kommunikációt


A ZNET iPBoX szolgáltatása vállalkozásmérettől függetlenül segít egyszerűsíteni a telefonos kommunikációt.
Míg az iPBoX Advanced szolgáltatás a nagyobb hívásforgalmat bonyolító vállalkozásoknak fejlesztettük ki, addig a Lite csomagot az egyszerűbb igényekre terveztük.

 

Ajánlatot kérek ZNET iPBoX szolgáltatára

Nyisson a lehetőségekre

Kényelmes, virtuális megoldás

 

A virtuális, felhő alapú telefon alközpont szolgáltatások kényelmesebbé teszi cége mindennapjait. Nagy előnye, hogy a rendszert teljes mértékben az Ön cégének igényeire igazíthatjuk.

Ez a szolgáltatás az Ön cégének is új lehetőségeket nyit meg, ha:

  • egyszerűsítené a telephelyek közti kommunikációt,
  • ügyfelei jellemzően telefonon lépnek kapcsolatba vállakozásával,
  • vállalkozásában fontos szerepet kap a telefonos kommunikáció,
  • meglévő call centerét modernebbre cserélné.
Érdekel a virtuális alközpont

Elérhető funkciók

Ismerje meg a virtuális telefon alközponti szolgáltatást

Segítünk dönteni

Ismerje meg telefonszolgáltatásunkat!

Átlátható hívásforgalom, segítség a döntéshozatalban!

Az iPBoX virtuális alközpont egy részletes irányítópulttal is rendelkezik, ami pontos adatokkal szolgál a hívások időtartamáról és időpontjáról, a hívás fogadójáról és számtalan egyéb jellemzőről is.

Az adatok könnyen exportálhatók, így segítségükkel részletes képet kaphat a vállalkozása telefonos kommunikációjáról vagy akár a Sales működéséről.

Ajánlatot kérek

Ne veszítsen el egyetlen ügyfelet se - Tegye kényelmesebbé a hívásokat!

A virtuális telefonközpontok tele vannak lehetőséggel! Az automatizált funkciókkal a hívások kezelése egyszerűbbé válik, nyomon követheti elmulasztott hívásait, sőt, akár egyedi hívásszabályokat is megalkothat. A virtuális alközponttal hatékonyabbá teheti a cég ügyfélkezelését.

Elérhető funkciók:

  • csengetési csoportok
  • várakoztatási sorok kilépőmenüvel
  • időszabályok extra munka- és munkaszüneti nap kezeléssel
  • többszintű hangmenük
  • hívásátvétel
  • hívásvárakoztatás
  • automatikus válasz
  • némítás és tartásba helyezés
  • feltételes- és feltétel nélküli hívás továbbítás
  • hívás elutasítása csengetés közben
  • automatikus újrahívás (+CC)
  • 3 résztvevős konferencia
  • céges telefonkönyv integráció lehetősége
  • visszahívás- és visszahívás kérése funkció
  • hívásazonosító lejátszása
  • oktató/tanuló mód
  • egyedi fejlesztések lehetősége
Ajánlatot kérek

Rögzítse hívásait a jogszabályoknak megfelelően!

A magyarországi jogszabályi feltételeknek megfelelően az alközpont a hívásokat hívás azonosítóval látja el, tájékoztatja a hívót a hangrögzítés tényéről és jogi hátteréről, a hívóazonosítót a hívónak lejátsza.

A hangrögzítéseket a kért időintervallumban megőrizzük, elérhetővé tesszük és a hozzáféréseket naplózzuk.

Ajánlatot kérek

Partnereink

Akik már a ZNET-et választották

BWT
DélZalai Vízmű
GyőrSzol
MenDan
Zalaerdő Zrt.
Lotus Hotel

Ismerje meg ügyfeleink történetét

Swiss Post Solutions
Csúcstechnológiás távközlés a Balatonon - Fonyódi Önkormányzat X ZNET Telekom
Ne veszíts több ügyfelet CarNet